21 december 2011

CFY #39

Goedemorgen allemaal !!
Welkom bij onze laatste challenge van 2011 !!
Deze challenge zal twee weken doorlopen, dus jullie hebben extra lang tijd om iets te maken.
Deze week maakte Cora deze prachtige schets voor ons.


Ons designteam en onze gastdesigner hebben ook deze week weer hele mooie voorbeelden gemaakt ! De één een kaart, de ander een layout. Alles is mogelijk !

Cora














En nu is het de beurt aan jullie !
Hopelijk zien jullie kans om tussen de kerstkransjes en de oliebollen door nog een kaartje te maken !
Inzenden kan tot dinsdag 3 januari 2012 18.00 uur .


Namens het designteam van CFY:
Hele fijne kerstdagen en een heel gelukkig, gezond en creatief 2012!!!






bedankje

16 opmerkingen:

Sanne zei

Wat is dit weer een gave sketch, ik ben er erg blij mee! Ga er in de vakantie eens lekker voor zitten hoor! En wat een mooie voorbeelden weer allemaal! Ik wens het DT een hele fijne Kerst en alle goeds voor 2012!

Liefs Sanne

anja curvers zei

Wow een gave sketch en prachtige uitwerkingen van het team zeg. Ga hem gelijk uitprinten wie weet.

anja curvers zei

Oeps en uiteraard voor jullie allemaal ook hele fijne feestdagen en een zeer voorspoedig 2012.

Judith zei

Het was een leuk jaar hier op jullie blog. Ik heb maar 1 keer meegedaan maar kijk elke week weer mijn ogen uit. Wellicht volgend jaar meer deelnames van mijn kant?

Alle beste wensen!
Groetjes, Judith

Folkje zei

Wat een leuke sketch, ben nog maar net volger, maar ga proberen mee te doe.

Folkje

Wilma zei

Leuke schets en wat een leuke en mooie verschillende uitwerkingen van jullie!!
Fijne en gezellige Kerstdagen en een gelukkig, gezond en creatief 2012!!!

Unknown zei

Ik knal de sketch even op de pc en in de vakantie maar eens kijken waar het schip strandt.
Fijne dagen allemaal.

Groetjes, Ina

Unknown zei

Hele leuke schets om mee te werken en de voorbeeldkaarten mogen er weer zijn.

Plony zei

Ik doe voor de eerste keer mee bij jullie en vind het een leuke uitdaging. Complimenten ook voor de voorbeeldkaartjes!
Fijne kerstdagen allemaal, groetjes,Plony

Plony zei

Ik heb mijn kaartje van gisteren weer verwijderd en een nieuw kaartje gemaakt omdat ik over de vorige niet tevreden was, haha.Nogmaals.....fijne feestdagen allemaal, Plony

Summer-design zei

Dames, hoe krijg ik mijn kaartje hier? heb ,m al op mijn blog geplaatst maar weet niet hoe het verder werkt, wie wil me dit uitleggen?!

Leuke kaarten staan er al, mijn complimenten hoor, ben benieuwd wat er verder nog aan leuks geplaatst gaat worden!

Groetjes, Wietske

By Aline zei

Ik ben ook weer van de partij... enne fijne kerstdagen allemaal... :D

Unknown zei

ik heb ook weer eens een keer een leuke uitwerking gemaakt!
dank jullie wel voor deze geweldige sketch, die ga ik zeker nog eens gebruiken!
xox
linn

Marian zei

Mooie sketch, hoop dat het nu goed gaat het (plaatsen van de kaart)
Groetjes

Judith zei

wat een leuke sketch mijn bijdrage heb ik ook toegevoegd.

groetjes judith

Brendaxx zei

Vond het een erg leuke sketch! Had er gisteren al een kaart mee gemaakt(& hier gelinkt) maar vandaag toch ook nog een LO. Staat in dezelfde post als de kaart ;)
Groetjes, Brenda